divendres, 17 d’octubre del 2008

M@ri0n@

Hola,

es el meu primer bloc espero que us agradi.

8 comentaris:

Mireya ha dit...

Hola mariona!!!!!
Quin blog més xulo! Els conillets són més monos...
podries posar més coses per jugar!!
Un petonet,
Mireya

PD:Ah! Afageixme a la llista de blocs! El meu blog es: http://mireyyetta.blogspot.com .

aina ha dit...

ola wpa,

ke xulu el blog!!
pero el nom una miqueta llarg no?
no se....
buenu feste aviat un altre sobre un altre tema, buenu si et fas un altre, no podras posar-te la primera bloqueta!! ;)

dew wpaa,

ainnetta

guillem & bojan ha dit...

hola mariona tenim k kedar algun dia per fer el trebal(pero sense la susana !!!!!! no creus) apa lunic k ma agradat a sigut la foto de hsm 3 i el joc del pacman

apa dewwww.......

el big willie ha dit...

Ei Mariona, m'agrada molt.Es molt mono aquell conillet.

guillem & bojan ha dit...

hola,
nomes tenvio aquest missatje perque et passis pel meu blog i botis sispli

apa dewww

Carme ha dit...

Apa, que si us he d'avaluar el català per com escriviu els missatges al bloc, la majoria... al pot!!!!

maika ha dit...

ola mariona!!
el teu blog es molt xulo, i m'encanta H2o, però fa temps que no el veig.
bé dons fins un altre!


PD/m'agradaria que fesim les paus

aina ha dit...

hola wpa,

el teu blog esta molt xulu i cada vegada poses més coses!!!

una cosa el meu nou blog és:
aineta13.blogs...

Hawaii

Hawaii
el millor lloc per viure




Los simpson

Los simpson
k pàlids hehehe!!!!!!!!!!!

HSM

HSM

us ha agradat la peli de HSM 3.... ? Us la recomano

us ha agradat la peli de HSM 3.... ? Us la recomano
Gabriella, Troy, Sharpay, Ryan....!!!